Fundacja „Fundusz Grantowy dla Płocka”
ogłasza XIII edycję konkursu grantowego dla organizacji pozarządowych
Celem konkursu grantowego jest wsparcie działań organizacji pozarządowych ukierunkowanych na poprawę jakości życia mieszkańców Płocka.
Wnioski o dofinansowanie składać mogą:
organizacje pozarządowe lub inne organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego, definiowanych według Ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie z 24 kwietnia 2003 roku (Dz. U. 2024 poz. 1491 z późn.zm).
Maksymalna wysokość dofinansowanego grantu: 25 000 zł
w przypadku projektów XIII edycji konkursu dla organizacji pozarządowych wymagany jest 20% wkład własny
Termin składania wniosków: do 19 maja 2025 roku
Sposób składania wniosków: on-line – za pośrednictwem dostępnego generatora, osobiście, pocztą/przesyłką kurierską (o przyjęciu wniosku decyduje data i godzina wpływu wniosku do biura Fundacji)
Miejsce składania wniosków: Biuro Fundacji „Fundusz Grantowy dla Płocka”, ul. Kościuszki 8, lok. 3, 09-400 Płock, w godz. 8.00 – 15.00
Ogłoszenie wyników konkursu: do 18 czerwca 2025 roku
Okres realizacji projektów: od daty oficjalnego ogłoszenia wyników do 31.10.2025 roku
DOKUMENTACJA XII EDYCJI KONKURSU GRANTOWEGO DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH:
Regulamin konkursu grantowego dla organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych i grup nieformalnych (Regulamin.pdf)
Wniosek o dofinansowanie (Wniosek.pdf, Wniosek.doc)
Budżet projektu (Budżet.xls)
Umowa o dofinansowanie projektu (Umowa.pdf)
Sprawozdanie bieżące z realizacji projektu (Sprawozdanie_bieżące.pdf, Sprawozdanie_bieżące.doc)
Sprawozdanie końcowe z realizacji projektu (Sprawozdanie_końcowe.pdf, Sprawozdanie_końcowe.doc)
Załączniki do pobrania (Załącznik nr 8 -os. dorosła, Załącznik nr 9 dziecko, Załącznik nr 10)
Konkurs finansowany jest z darowizn Fundatorów: ORLEN S.A., Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.
Więcej informacji:
📞 pod numerami: 24 367 44 44 lub 601 07 05 06
🏢 w biurze Fundacji: ul. Kościuszki 8, lok. 3, Płock
🕒 poniedziałek–piątek, w godz. 8:00–15:00