Fundacja Fundusz Grantowy dla Płocka
ogłasza XII edycję konkursu grantowego dla organizacji pozarządowych
Celem konkursu grantowego jest wsparcie działań organizacji pozarządowych ukierunkowanych na poprawę jakości życia mieszkańców Płocka.
Wnioski o dofinansowanie składać mogą:
W ramach XII edycji konkursu dla organizacji pozarządowych organizacje pozarządowe lub inne organizacje prowadzące działalność pożytku publicznego, definiowanych według Ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie z 24 kwietnia 2003 r.
Maksymalna wysokość dofinansowanego grantu:
- 25.000 zł.
w przypadku projektów XII edycji konkursu dla organizacji pozarządowych
wymagany jest 20% wkład własny
Termin składania wniosków: do 20 maja 2024 r.
Sposób składania wniosków: za pośrednictwem generatora dostępnego, osobiście, pocztą (list polecony), bądź przesyłką kurierską.
(o przyjęciu wniosku decyduje data i godzina wpływu wniosku do biura Fundacji)
Miejsce składania wniosków: Biuro Fundacji „Fundusz Grantowy dla Płocka”, ul. Kościuszki 8, lok. 3, 09-400 Płock, w godz. 8.00 – 15.00
Ogłoszenie wyników konkursu: do 14 czerwca 2024 r.
Okres realizacji projektów: od daty podpisania umowy do dn. 21.10.2024 r.
DOKUMENTACJA XII EDYCJI KONKURSU GRANTOWEGO DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH:
Regulamin konkursu grantowego dla organizacji pozarządowych oraz osób indywidualnych i grup nieformalnych (Regulamin.pdf)
Wniosek o dofinansowanie (Wniosek.pdf, Wniosek.doc)
Budżet projektu (Budżet.xls)
Umowa o dofinansowanie projektu (Umowa.pdf)
Sprawozdanie bieżące z realizacji projektu (Sprawozdanie_bieżące.pdf, Sprawozdanie_bieżące.doc)
Sprawozdanie końcowe z realizacji projektu (Sprawozdanie_końcowe.pdf, Sprawozdanie_końcowe.doc)
Załączniki do pobrania (Załącznik nr 8 -os. dorosła, Załącznik nr 9 dziecko, Załącznik nr 10)
Konkurs finansowany jest z darowizn Fundatorów: ORLEN S.A., Basell Orlen Polyolefins Sp. z o.o.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 24 367 44 44 i 601 07 05 06 lub bezpośrednio w biurze Fundacji w Płocku, ul. Kościuszki 8, lok. 3.