Fundacja Fundusz Grantowy dla Płocka, wychodząc naprzeciw wyzwaniom stawianym przez Internet w zakresie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży ogłasza konkurs na koncepcję kampanii informacyjno-edukacyjnej na terenie Miasta Płocka.

Konkurs skierowany jest do wszystkich podmiotów mających doświadczenie w realizacji działań na rzecz świadomego i bezpiecznego korzystania z Internetu przez najmłodszych użytkowników.

Poszukujemy doświadczonego realizatora działań edukacyjnych, który w sposób kompleksowy i innowacyjny, a przede wszystkim ciekawy przygotuje dzieci do świadomego korzystania z globalnej sieci, uwrażliwi na zagrożenia i niebezpieczeństwa, powie dlaczego hejting i mowa nienawiści są złe i jakie konsekwencje mogą wynikać z ich stosowania. Rodziców, zaś wyposaży m.in. w umiejętność kontroli treści oglądanych i udostępnianych przez dzieci.

Ogłoszony konkurs ma formułę dwuetapową. Najpierw czekamy na krótkie briefy, dotyczące tego jak takie przedsięwzięcie mogłoby w naszym mieście wyglądać, jak je można zrealizować, do dzieci w jakim wieku najlepiej trafić. Etap składania koncepcji będzie trwał do 10.02.2017 r.

Natomiast do drugiego etapu zaprosimy maksymalnie 3 podmioty z I etapu, które przedstawią najciekawsze koncepcje. Ten etap polegał będzie na przedstawieniu szczegółowego planu wdrożenia opisanego wcześniej pomysłu. Zwycięzcy II etapu przyznamy dofinansowanie w wysokości maksymalnie 50.000 zł na wdrożenie autorskiej koncepcji kampanii na terenie Płocka.

Do konkursu zapraszamy wszystkie podmioty posiadające osobowość prawną.

Zaproszenie do składania ofert

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

trzynaście − 6 =

Post comment